tiistai 27. elokuuta 2013 | 8.02

Tyynyjä, tyynyjä, tyynyjä

Vähän kevyempi postaus parin itsekurimuksen jälkeen. Nimittäin sorruin shoppailemaan viime viikolla. Pohdiskelinkin jo aikaisemmin parvekkeen tuunausta, ja sinne sohvan hankintaa.. Taisiis sohvan tuunausta parvekkeelle. Taimitensenytolikaan. Miestä olen tästä huippuideasta yrittänyt vakuuttaa jo siitä lähtien, mutta ihan satavarmaa hyväksyntää tää mun loistoidea ei vieläkään ole saanut...

Noh, koska olen kaikkimullehetinyt -tyypin nainen, aloin jo vähän ennakoimaan tätä uutta sohvaprojektia, ja homma lähti sitten jo vähän käsistä.. HUPS!! Innostuin nimittäin jo hamstraamaan tyynyjä tuota sohvaa varten, jota ei ihan vielä ole edes päätetty hankkia... Taisiis minä olen päättänyt, mutta kaikki eivät vielä ole ihan messissä....


Tyynyjä tarttui mukaan Kodin ykkösestä ja Ikeasta, ja niitä onkin nyt sitten kertynyt (kellariin piiloon) pieni kohtalaisen kokoinen kasa odottamaan mun uutta sohvaa. Voihan niitä sitten käyttää vaikka kotisohvalla, jossen mä nyt jostain syystä saakkaan sitä sohvaa sinne partsille....

Koristetyynyistä tulee AINA mieleen MBB -jakso, jossa Gary&Tony keskustelee asumisesta naisen kanssa. Ja kuinka nainen täyttää kodin tyynyillä muuttaessaan miehen luo.. Jakson voit kurkata **täältä** jos on tekemisen puutetta! :D
**Kuva**
Toinen "HUPS!" mulla on lakanat ja petivaatteet. Mutta niistä sitten joku toinen kerta...

Rakkaudella,
Elisa

2 kommenttia:

  1. hhohohoohhoo... Toi on NIIN hyvä sarja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi on mun ihan ykköslempparibrittikomedia!! Jaksot on katottu kymmeniä kertoja, ja aina vaan naurattaa! Ja se joulujakso kuuluu meidän jokavuotiseen jouluperinteeseen! :D :D

      Poista

Kiitos ihanista kommenteista!

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä