perjantai 24. toukokuuta 2013 | 8.30

Toukokuun LivBox!

Toinen voittamistani LivBoxeista kotiutui minulle tämän viikon alussa. Tällä kertaa boxi oli kauniisti pakattu punaiseen sävyyn:


Sisältö oli tällä kertaa vähän pettymys, vaikka käyttökelpoisia tuotteita olikin ihan mukavasti. Tässä vielä sisältökuvaukset erikseen, omasta mielestäni paremmuusjärjestyksessä (vähän innostuin leikkimään Picmonkeyn kuvaeditorilla, sorry ;)):

Nämä tulee taatusti juhlameikeissä hyötykäyttöön! Ehdoton plussa on kolme eri pituutta.

Aina on käsirasva hukassa, kun sitä tarvitsee. Sen takia onkin hyvä olla käsirasva joka laukussa!

Tää vois olla ideaali talvikäyttöön, mutta voip olla että testailen jo nyt :)

Kiva kynsilakka, mutta sininen ei vaan ole mun väri.. Tämä löytää onneksi omistajansa taloudestamme (miehen 10v tytär tykkää) :D

Tämä menee mun mielestä samaan kastiin kun se viime boxin sikakallis vesisuihke. "Tämä on meikkitaiteilijoiden salaisuus" ==> HUUTONAURUA!! Entisenä meikkitaiteilijana voin sanoa, että ei hyvä meikkitaiteilija, jolla on hyvät siveltimet ja työkalut tuollaisia tarvitse. Tai ainakaan silloin, kun minä noita hommia tein tuollaisia ollut käytössä. Minun silmiini, jos osuisi meikkitaiteilija, joka tuollaisia lappuja käyttäisi, antaisi minulle assosiaation meikkiamatööristä. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta minä tuskin tuhlaisin tällaiseen kuutta euroa.

Lisäksi paketissa mainostettiin, että siellä olisi ollut tämä, mutta eipä ollutkaan..:

Arvon tässä, että kandeekohan reklamoida....

Tuleeko sulle LivBox? Oliko joku näistä sun suosikki?


Ihanaa viikonloppua teille kaikille!

Rakkaudella, 
Elisa

2 kommenttia:

  1. Minun boksissa ei ollut kynsilakkaa vaan kuorintavoide ja lisäksi oli paketti puuteripapereita. Muuten samat tavarat kuin sulla. 6 tuotetta siellä aina pitäisi olla eli tuo Green Balm olisi pitänyt sun boksista löytyä kyllä. Valitat sinne niin saat vielä ylimääräisen boksin (toivottavasti) :) Päätin itse lopettaa tuon boksin tilaamisen nyt, kun on tullut niin monta sellaista tuotetta jota en oikeastaan edes tarvitse. Ideana kuitenkin ihan hauska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Minä olen iloinen tästä boksista, kun voitin 3kk tilauksen ilmaiseksi! En ole varma, tulisiko näiden perusteella ostettua sitä "omalla rahalla". Pitääpä laittaa palautetta LivBoxille.. :)

      Poista

Kiitos ihanista kommenteista!

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä