keskiviikko 28. marraskuuta 2012 | 10.59

TOP 10 - Faktoja minusta

Aloitetaan TOP 10 -listasta, josta mainitsin **täällä**, ensimmäinen aihehan on:


Day 1- 10 facts about yourself


1. Olen tuore rouva, häitä tanssittiin syyskuussa 2012 (tätähän kukaan hääblogia seurannut ei tiennyt.. ;))

2. En ole koskaan harrastanut mitään säännöllisesti pitempää ajanjaksoa. Paljon olen harrastanut ja harrastan vieläkin, mutta vain kausittain. Inspiraatiot tulevat ja menevät. Taidan olla vähän helpostikyllästyvää sakkia. Bloggaus on varmaan pitkäikäisin harrastus, mitä olen tehnyt säännöllisesti jo useamman vuoden. <3

3. Olen jojolaihduttaja. Tiedän laihduttamisesta varmaan kaiken. Mutta heikko mieli ja rakkaus ruokaan saa minut aina repsahtamaan ja lösähtämään. Vielä etsin sitä keinoa, jolla saisin itseni/ ajatteluni muutettua niin, että jojoilu päättyisi ja saisin pysyviä tuloksia.
**kuva**

4. Pelkään ja vähän ehkä inhoankin hevosia. Jostain syystä jo lapsesta pitäen hevoshommat ei ole kiinnostaneet. Naurahtelin "heppahulluille", ja ihmettelin, että mitä kivaa noissa isoissa ja "klonttosissa" eläimissä on. Sama tunne on jäänyt. Hevoset on liian pelottavia mun makuun.
Ilme tässä kuvassa kertonee, kuinka "kivaa" mulla
oli pakotettuna tämän pollen selkään...

5. Chilihullu. Chili on kiva mauste. Kasvatan sitä, syön sitä lähes päivittäin, käyn alan festareilla. Saan hassuja kiksejä siitä, kun mun chilipuskat ovat alkaneet tuottaa hedelmää ihan tosissaan (paitsi nyt talvella ei luonnollisesti hedelmät kasva).

6. Olen laiska. Auttamattoman laiska kotona, sika-ahkera töissä kun on kiire. Mieluummin röhnään soffalla, kun teen kotitöitä ja kirmailen kylillä.
Yhtä laiska kun kissansa :)
7. Viini on hyvää. Pidän punaviinistä paljon, sellaisesta täyteläisestä. Monesti sitä tuleekin miehen kanssa maisteltua viiniä viikonloppuisin. Cabernet ja Syrah on mun lempparirypäleet viineissä! Ja ahh, shampanja on kans luksusta!

8. En pidä yökerhoista. Bilehile sisälläni on jotakuinkin sammunut, minua ei enää saa yökerhoon sitten millään. Mieluummin raahaudun paikalliseen tuopposelle tai johonkin ihanaan hämyiseen pikkubaariin viinilasilliselle. Yökerhot eivät enää ole mua varten, en viihdy siellä.

9. Olen tehnyt töitä 15 -vuotiaasta saakka, niin osa- kuin täysiaikaisenakin. Olen ollut töissä hampurilaisravintolassa, kosmetiikkamyyjänä, meikkaajana, laivan buffassa ja kosmetiikkaosastolla, irkkupubissa "baarimikkona", tarjoilijana, vastaanottoapulaisena, assistenttina... Aika paljon on tultu kokeiltua eri duuneja tässä vuosien varrella! :D
Tässä tehdään töitä perjantai-iltana..
10. Olen asunut (viettänyt yli 3kk) kotimaani Suomen lisäksi seuraavissa maissa: Espanjassa (1,5 vuotta), Skotlannissa Edinburghissa (4 vuotta) ja USA:ssa Long Islandilla (4kk). Hienoja aikoja, ehkäpä joskus kerron teille ulkomaankeikoistani!


1 kommentti:

Kiitos ihanista kommenteista!

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä